Sunday, January 30, 2011

Adakah Perang Dunia 3 Sudah Bermula


Mereka telah merancang untuk menyerang Iran pada 2012 untuk memulakan perang dunia ketiga di timur tengah. Namun di sini Israel mempunyai masalah kerana Iran disokong kuat oleh dua kuasa besar dunia yang juga merupakan anggota tetap dalam Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu iaitu Rusia dan China. Jadi beberapa provokasi telah dirancang untuk mengalihkan perhatian kedua-dua negara tersebut.

Mereka telah merancang provokasi terhadap serangan Russia di Georgia. Akhirnya Russia telah menghantar tenteranya ke Selatan Georgia. Terbaru, dunia digemparkan dengan kapal milik Korea Selatan dikaramkan oleh topedo. Setelah disiasat, mereka menuduh Korea Utara yang melancarkan misil tersebut. Kemudian kedua-dua negara tersebut bergaduh.

Siasatan lanjut membuktikan bahawa topedo yang digunakan merupakan buatan jerman. Namun Topedo Korea Utara bukannya buatan jerman. Namun Topedo yang digunakan oleh Israel merupakan buatan Jerman!!! Persoalannya disini mengapa Israel mahu menenggelamkan kapal Korea Selatan. Hal ini disebabkan kerana Israel mahu mencetuskan pergolakkan kedua-dua negara tersebut. Apabila mereka bergolak, sudah semestinya China akan masuk Campur. Tambahan Pula ada dakwaan yang mengatakan China akan menyerang Taiwan. Akhirnya China Dan Rusia mempunyai misi masing-masing jika Israel berhajat menyerang Iran.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...